• (Android) Catch the Candy: Fun puzzles več ključev kramp

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Catch the Candy: Fun puzzles ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Catch the Candy: Fun puzzles IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ več ključev kramp ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Catch the Candy: Fun puzzles 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Res dobra igra brez povezave, ki jo priporočamo, če nimate wifija

    Catch the Candy: Remastered! Red Lollipop Puzzle Puzzle shvd

    Ta igra mi ni všeč, ker dodaja, da sem v priročniku za moje najljubše igre želel to ustaviti

    Všeč mi je, kako lahko dolgo iztegnem roke

    Igro sem že petkrat premagal

    Všeč mi je ta igra, ocenim jo s 5 zvezdicami :)

    Catch the Candy: Fun puzzles Puzzle tfle

    Neverjetno, kako dobra igra

    Catch the Candy: Fun puzzles Пъзели ouuw

    dobra igra najdena na kul matematiki

    Želim si, da bi imel več ravni

    Prekratko. Premagal sem ga v eni uri. Prav tako je bil oglas po vsaki stopnji.

    Spomnim se, da sem to igral kot otrok, zelo zabavno je!

    Idk lol, to sem že igral na prenosnem računalniku in dejansko je bila moja najljubša igra in videl sem dodatek in ga takoj prenesti, tako da še vedno ne vem na telefonu, ampak mislim, da izgleda kul lol

    Neverjetna igra, ljudje kar naprej cvilijo nad dodatki, ko je brezplačna igra ...

    Še nikoli nisem videl puzzle igre s toliko ravnmi!✓ Ustvarjalci imajo rentgenske vizije, vedo, kaj mislim, kaj hočem in česa nočem. Stvar je v tem, da prosimo, dodajte video oglas za možnost Preskoči to raven, sicer za igralca ni pomembna lahka ali težka raven, ker lahko potem zlahka preskoči katero koli raven, ki jo želi. In prosimo, dodajte možnost namiga, ki jo lahko dobimo s kovanci. Če lahko, odstranite oglas, ki prihaja po vsaki stopnji. Vsi, prosimo, prenesite to popolnoma zmedeno igro!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :